Media Relations

Media Relations

Możemy poszczycić się tym, że na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat albo sami byliśmy dziennikarzami, albo z dziennikarzami regularnie współpracowaliśmy. Znamy zatem wzajemne relacje mediów i public relations nie tylko od kuchni, ale… z obydwu stron.

Wiemy, jak przykuć uwagę dziennikarza, jak napisać materiał prasowy, by za chwilę nie wylądował w koszu, a także jak ułożyć zgodną współpracę na dłużej. Mamy na koncie sukcesy w skutecznym informowaniu mediów zarówno tradycyjnych – jak prasa, radio czy telewizja, jak i nowoczesnych – elektronicznych. Z wieloma dziennikarzami łączą nas osobiste, nierzadko przyjazne relacje.

Potrafimy dostosować komunikaty w równym stopniu do tytułów o zasięgu ograniczonym – lokalnych lub branżowych, jak i ogólnych. Wiemy, na czym polega zarządzanie sytuacją kryzysową i jak istotną rolę w tym procesie odgrywa czwarta władza. Jedyną rzeczą, której się wystrzegamy, jest szeroko pojęty nieodpowiedni styl kontaktów z dziennikarzami.